Noul Renault Fluence, dezvăluit ieri în premieră mondială, continuă strategia de reînnoire a design-ului Renault, fiind al doilea model al gamei, după noul Clio, care adoptă noua identitate vizuală a mărcii. "Evoluţia noului Renault Fluence este în perfectă armonie cu nevoile pieţei şi ale clienţilor", afirmă Hyun-Young Kwak, Product Manager Renault Fluence.
Noul Renault Fluence adoptă noua identitate de design Renault, inaugurată de noul Clio.
Partea frontală valorizată de sigla proeminentă poziţionată vertical pe fond glossy black, accentuată de inserţii cromate, îi conferă o alură sportivă şi dinamică. Farurile de zi cu tehnologie LED, evidenţiate de elementele cromate şi glossy black, aduc un plus de atractivitate.
Designul interior a evoluat, instrumentele de bord cu afişaj digital regăsindu-se pe toate versiunile.
Habitaclul foarte spaţios este pus în valoare de noile tapiţerii, la cel mai ridicat nivel de calitate şi confort din segmentul său.
Motoarele
Noutatea absolută este reprezentată de motorul 1,6 dCi 130 CP, cel mai puternic din clasa sa pentru acest nivel de cilindree, surprinzând şi prin consum redus de 4.6 l/100 km şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2: 119 g CO2/km.
Noul motor 1.6 16V 115 CP, asociat unei cutii de viteze automate CVT X-Tronic, de ultimă generaţie, îmbină plăcerea unui stil de condus facil, fluid, cu performanţe dinamice ridicate.
Toate acestea cu o scădere semnificativă a consumului la 6.4 l/100 km* (-1.3 l) şi a emisiilor, care s-au redus cu 15 %, atingând valoarea de 149 g de CO2/km*.
Împreună cu motorul diesel dCi 110 EDC (Efficient Dual Clutch, cutie automată cu dublu ambreiaj) disponibil deja, noul Renault Fluence propune o ofertă dublă de transmisie automată atât benzină cât şi diesel.
Inovaţii integrate
Sistem card mâini libere cu închide