O problemă majoră a OTL o reprezintă cheltuielile de mentenanţă, care se ridică la o treime din bugetul societăţii de transport. Dorind să reducă semnificativ aceste sume, OTL a câştigat un proiect finanţat de UE, prin care se va amenaja un laborator de mecatronică.
OTL implementează în această perioadă un proiect european numit "Centru de Cercetare Mecatronică a Siguranţei Transportului Public în Comun de Călători", a cărui valoare totală se ridică la 18.079.425 de lei, din care valoarea eligibilă este de 14.095.367 lei. Proiectul prevede amenajarea la Depoul OTL, de pe strada Atelierelor, a unei hale care va fi dotată cu unicul strung mobil din ţară care poate repara roţile fără ca acestea să fie detaşate de la tramvai. Un astfel de echipament costă în jur de 6 milioane de lei. De câteva zile, firma Abed Nego care a câştigat licitaţia privind construcţia laboratorului de mecatronică a început lucrările. Ieri, în urma unei vizite în teren, împreună cu reprezentanţii OTL, reprezentanţii mass-media au constatat că scheletul de metal al viitoarei hale a fost ridicat, la fel şi fundaţia de beton, prevăzută cu şanţ, unde angajaţii vor putea pătrunde sub tramvai pentru a executa lucrările la roţile defecte. Construcţia va fi finalizată până la finele anului în curs, apoi urmează dotarea laboratorului cu strungul mobil şi cu accesoriile aferente, urmând ca, în vara anului viitor, acest centru de mecatronică să devină funcţional.
02.11.2012, 22:30
O problemă majoră a OTL o reprezintă cheltuielile de mentenanţă, care se ridică la o treime din bugetul societăţii de transport. Dorind să reducă semnificativ aceste sume, OTL a câştigat un proiect finanţat de UE, prin care se va amenaja un laborator de mecatronică.
OTL implementează în această perioadă un proiect european numit "Centru de Cercetare Mecatronică a Siguranţei Transportului Public în Comun de