Costin Georgescu, country-manager Starbucks România, ne-a declarat, ieri, că cel mai extins lanţ de cafenele este în continuare interesat de extinderea la Braşov, dar „o decizie cu privire la acest lucru o vom lua cel mai probabil anul viitor”. „Deocamdată nu ne gândim la o posibilă extindere la Braşov, deşi suntem căutaţi de multă lume din Braşov să ne întrebe acest lucru”, spune Georgescu.
Starbucks are operaţiuni în 61 de ţări, cele mai multe cafenele (peste 10.000) fiind în SUA. În China există peste 700 de cafenele Starbucks, iar în Japonia peste 1.000. În România, Starbucks operează opt cafenele – şase în Bucureşti şi câte una în Timişoara şi Cluj-Napoca.
Compania anunţa încă de la începutul anului trecut că este interesată de extindere în Braşov, iaşi şi Constanţa, ţintind atât spaţii în mall-uri, cât şi spaţii stradale. Din păcate, extinderea nu a mai avut loc.
Costin Georgescu, country-manager Starbucks România, ne-a declarat, ieri, că cel mai extins lanţ de cafenele este în continuare interesat de extinderea la Braşov, dar „o decizie cu privire la acest lucru o vom lua cel mai probabil anul viitor”. „Deocamdată nu ne gândim la o posibilă extindere la Braşov, deşi suntem căutaţi de multă lume din Braşov să ne întrebe acest lucru”, spune Georgescu.
Starbucks are operaţiuni în 61 de ţări, cele mai multe cafenele (peste 10.000) fiind în SUA. În China există peste 700 de cafenele Starbucks, iar în Japonia peste 1.000. În România, Starbucks operează opt cafenele – şase în Bucureşti şi câte una în Timişoara şi Cluj-Napoca.
Compania anunţa încă de la începutul anului trecut că este interesată de extindere în Braşov, iaşi şi Constanţa, ţintind atât spaţii în mall-uri, cât şi spaţii stradale. Din păcate, extinderea nu a mai avut loc.