Suplimentările de curse şi modificările de trasee, care au dus la creşterea gradului de încărcare a şoferilor, respectiv traficul infernal din Oradea au avut o influenţă majoră asupra evenimentelor rutiere în care au fost implicaţi şoferii şi vatmanii OTL. Faţă de anul trecut, au crescut incidentele în trafic cu 65%, lucru care se va reflecta anul viitor şi în poliţa RCA.
Conducerea OTL a prezentat ieri un bilanţ, destul de îngrijorător, al accidentelor rutiere în care şoferii de autobuz, respectiv vatmanii de pe tramvaie au fost implicaţi în ultimul an. Potrivit informaţiilor oferite de către conducerea OTL, în acest an, a crescut cu 65% numărul evenimentelor rutiere. Motivul acestui fenomen ar fi volumul mare de lucru, mai exact datorită "creşterii gradului de încărcare" al şoferilor şi vatmanilor. O primă consecinţă a acestui fapt este creşterea cu 15% faţă de anul trecut a cheltuielilor cu asigurarea RCA. Anul trecut, nivelul poliţei de asigurare încheiat pentru acest an, pentru toate autovehicolele din autobaza OTL, s-a ridicat la 200.000 lei. În acest an, s-au înregistrat 77 de incidente, însă în doar 30% dintre cazuri se recunoşte vinovăţia angajaţilor OTL. "Este posibil ca incidentele din culpa şoferilor să fi crescut şi din cauza optimizărilor pe care le-am făcut pe anumite trasee pentru a reduce costurile. Din cauza acestora, unii şoferi muncesc mai mult. Vom încerca să rezolvăm problema, astfel încât să nu fie atât de încărcaţi", a precizat Csuzi Istvan, directorul executiv OTL. Ultimul incident s-a înregistrat în cursul acestei săptămâni, când o femeie care tocmai se pregătea să urce în autobuz s-a trezit că uşile autovehicolului se închid, înainte de a reuşi să urce, prinzându-i piciorul. Şoferul nici nu a sesizat incidentul şi a plecat mai deprate, în timp ce femeia cu piciorul fracturat a fost operată. Se pare că s-a ajuns la o înţelegere în