Serviciul Român de Informaţii are o nouă imagine pe internet. În cadrul unui eveniment intern, care a avut loc ieri, a fost lansat noul web-site aparţinând instituţiei, precum şi o serie de materiale legate de comunicarea internă şi externă.
La evenimentul de lansare a noului web-site, www.sri.ro, au fost prezentă conducerea SRI, foştii membri ai conducerii SRI, efectivele de comandă ale Serviciului precum şi reprezentanţi ai asociaţiei de rezervişti.
SRI precizează că evenimentul face parte dintr-un proces mai amplu de branding instituţional, vizând adoptarea unor instrumente moderne de comunicare şi ale cărui obiective principale sunt creşterea transparenţei, deschiderea către societatea civilă, respectiv partenerii, beneficiarii legali şi cetăţenii României, conform cu aşteptările şi exigenţele publicului.
Una dintre noutăţile care se regăsesc pe web-site este posibilitatea fiecărui vizitator online de a-şi testa capacitatea de a deveni ofiţer de informaţii sau angajat în cadrul instituţiei. "Ca o noutate, la capitolul cariere fiecare doritor poate face un test prin care poate afla dacă este apt să facă parte din SRI şi ce anume poate face în această instituţie. Este un instrument de evaluare în zece paşi. Răspunzi întrebărilor, unele mai serioase, altele mai comice, şi aşa vei descoperi ce fel de carieră în SRI ţi se potriveşte", a declarat pentru EVZ Marius Bercaru, şef Relaţii cu Presa din cadrul SRI.
Cu ocazia acestei schimbări la faţă, SRI precizează că o preocupare constantă în procesul de transformare organizaţională pe care SRI l-a parcurs în ultimii şase ani îl reprezintă comunicarea profesionistă, atât în spaţiul virtual, cât şi în cadrul materialelor de prezentare şi promovare a culturii de securitate.
Astfel, adoptarea unui motto care armonizează valorile instituţionale ale SRI cu misiunea sa şi cu aşteptările cetăţenilor Român