Colaborarea dintre publicaţia condusă de Arianna Huffington şi Oprah Winfrey s-a materializat într-o nouă secţiune pe site-ul american: HuffPost OWN, lansată joi.
HuffPost OWN a făcut senzaţie în media americană încă de la lansare. "Huffington Post îşi continuă necruţătoarea sa expansiune în media prin adăugarea pe platforma sa a unei voci mari", a apreciat USA Today.
Într-un editorial postat pe noua secţiune, regina talk show-urilor îi mulţumeşte Ariannei Huffington pentru faptul că i-a facilitat "conversaţia" cu publicul, prin intermediul Huffington Post, una dintre cele "mai respectate şi dinamice platforme online din lume".
"Am fost uimită să conştientizez că, în ciuda faptului că domină piaţa de televiziune de mai mult de două decenii, Oprah a fost, în fapt, făcută pentru internet. Ea a cunoscut totul despre implicare, autenticitate şi conexiune cu mult timp înainte ca internetul să descopere aceste lucruri", a scris, la rândul său, Arianna Huffington.
Anunţul privind colaborarea realizatoarelei de televiziune cu publicaţia Huffington Post, unde are o secţiune online şi interactivă care îi este dedicată, a fost făcut public încă din luna mai de reprezentanţii reţelei de televiziunii Oprah Winfrey Network, citaţi la momentul respectiv de Reuters.
Noua secţiune HuffPost OWN include conţinuturi preluate de pe site-ul Oprah.com, diverse înregistrări video de la televiziunea OWN, deţinută de Oprah, dar şi articole şi sfaturi despre sănătate, modă şi cultură.
Lansat în 2005, Huffington Post combină informaţiile cu divertismentul, opiniile şi blogurile online şi are 36 de milioane de vizitatori unici pe lună în Statele Unite ale Americii.
Pe de altă parte, la începutul acestui an, Oprah Winfrey a dat afară 30 de angajaţi de la propria sa televiziune. Ea a restructurat OWN,la un an de la lansarea în parteneriat cu Discovery