În prima campanie cu Traian Băsescu intrat în silentio stampa la Cotroceni, ARD-iştii încearcă să recupereze din electoratul pierdut făcând uitat portocaliul şi trandafirul PDL. Rămasă fără locomotivă electorală prezidenţială, noua coaliţie a renunţat, din motive ce ţin de orgolii la vârf, şi la ideea unui premier de campanie, pe modelul Stolojan din 2008, venind în schimb cu tactica celor “patru locomotive mici”: Blaga-Ungureanu-Pavelescu-Neamţu.
Voinescu: “Nu mi se pare ceva foarte inspirat sloganul”
Surse din coaliţie au declarat pentru gândul că sloganul cu care ARD îşi lansează mâine candidaţii la parlamentare va fi “Reporneşte inima României!”, o idee a consultanţilor încă disputată însă la vârful PDL. “Din punctul meu de vedere, inima României n-a încetat niciodată să bată. Nu mi se pare ceva foarte inspirat, dar astea sunt detalii”, a comentat pentru gândul vicepreşedintele Sever Voinescu. Candidaţii nu vor abandona nici sloganul cu care s-a lansat ARD, "Alege calea dreaptă", pentru afişe cosnultanţii punându-le pe masă şi variantele “Nu mă lasă inima, intru în luptă” şi “Din inimă pentru …”.
Ca să-şi scoată în faţă schimbarea de gardă în parlament, au pregătit pentru afişe şi bannere şi o ştampilă: “candidat nou”. De faţa campaniei ARD se ocupă firmele de consultanţă ale lui Felix Tătaru şi Răzvan Săndulescu şi o echipă de la Forţa Civică.
Preda: “Băsescu nu e o casetă, să-l punem noi la megafon”
Pregătiţi să contrasteze, din sala Operei Române, cu show-ul USL de pe Arena Naţională, ARD-iştii fac calcule cum să obţină măcar 25% în alegeri fără concursul direct al preşedintelui pe care nu l-au mai invitat nici la lansare. “Nu suntem proprietarii lui Traian Băsescu, nu-l avem nici măcar închiriat. Nu e o casetă în posesia noastră, să-l punem la megafon”, spune prim-vicepreşedintele PDL, Cristian Preda, estimând că preşedinte