Cel mai bine vândut model european n-a îmbătrânit degeaba. De fapt, arată ca după o "infuzie de sânge proaspăt" care l-ar fi făcut invidios şi pe Lance Armstrong
A șaptea generație a compactului german va putea fi văzută pe drumurile din România chiar în această lună
În unele cazuri, istoria şi statistica par nedrept de părtinitoare. De la apariţia sa, în 1974, gama Volkswagen Golf a fost replicată – timp de şase generaţii – în peste 29 de milioane de exemplare.
Fiecare al patrulea autoturism comercializat de Volkswagen în UE este un Golf. Modelul lansat în 2008 a rămas şi anul acesta cel mai bine vândut autoturism pe Bătrânul Continent, cu un avans uriaş (peste 100.000 de exemplare) în faţa unor maşini mai mici şi mai ieftine (Ford Fiesta şi Opel Corsa).
Volkswagen a ieftinit Golful! Iată cât va costa noul Golf VII în România
Mai ieftin
Noul Golf, pe care l-am testat în avanpremieră prin Italia, va ajunge în showroom- urile din România chiar în această lună. Mai întâi veştile bune. Volkswagen a ieftinit Golful VII! Iar versiunea de bază este şi ceva mai bine dotată.
Apoi, spre deosebire de Golf VI (care a fost mai mult un facelift), maşina a fost regândită din temelii – platformă tehnică nouă, greutate mai mică (cu până la o sută de kilograme), consum redus şi cu 23% (pentru motoarele pe benzină). În fine, o listă interminabilă cu echipamente de siguranţă şi confort (dintre cele mai sofisticate, apanajul segmentelor superioare) vine să epateze, bucure, frustreze sau îngrijoreze – după caz. Pentru că de aici încep şi veştile mai puţin bune. Volkswagen Golf, numărul unu până la moarte
Odată cu electronica în exces apar, inerent, riscurile unor erori. Nu-i musai să se-ntâmple – aici timpul va aduce lămuririle necesare – ,dar fascinaţia pentru tot ce-i modern este uneori domolită de gânduri prăpăstioase. O altă schim