In trimestrul al treilea s-au vandut pe plan mondial aproape 28 de milioane de tablete, jumatate dintre ele fiind Apple, iar peste cinci milioane Samsung, arata cele mai noi date IDC. Amazon, Asus si Lenovo au completat topul celor mai mari companii ca volume.
In trimestrul trecut s-au vandut 27,8 milioane de tablete, cu peste noua milioane peste valoarea din Q3 2011. Apple a avut 50,4%, cea mai mica valoare trimestriala de la lansarea iPad, explicatia fiind ca multi si-au amanat achizitiile in asteptarea lui iPad mini.
IDC spune ca Samsung a fost marele castigator trimestrul trecut, vanzarile crescand de patru ori fata de Q3 2011 pana la 5,1 milioane unitati. Amazon.com si-a gasit 2,5 milioane de clienti pentru Kindle Fire, in timp ce Asus a vandut 2,4 milioane unitati, iar Lenovo, 400.000.
Marea diferenta in cifre tine si de faptul ca Samsung a atins o cota fara precedent - 18,4% - insa cei de la IDC spun ca e de asteptat ca trimestrul curent sa fie extrem de bun pentru Apple fiindca iPad mini a inceput sa fie livrat. In trimestrul al treilea s-au vandut pe plan mondial aproape 28 de milioane de tablete, jumatate dintre ele fiind Apple, iar peste cinci milioane Samsung, arata cele mai noi date IDC. Amazon, Asus si Lenovo au completat topul celor mai mari companii ca volume.
In trimestrul trecut s-au vandut 27,8 milioane de tablete, cu peste noua milioane peste valoarea din Q3 2011. Apple a avut 50,4%, cea mai mica valoare trimestriala de la lansarea iPad, explicatia fiind ca multi si-au amanat achizitiile in asteptarea lui iPad mini.
IDC spune ca Samsung a fost marele castigator trimestrul trecut, vanzarile crescand de patru ori fata de Q3 2011 pana la 5,1 milioane unitati. Amazon.com si-a gasit 2,5 milioane de clienti pentru Kindle Fire, in timp ce Asus a vandut 2,4 milioane unitati, iar Lenovo, 400.000. @N_