UPC Romania avea in total 1.152.300 clienti in trimestrul trei din acest an, in crestere cu 5.100 de clienti fata de trimestrul anterior, potrivit datelor financiare ale grupului Liberty Global (LGI).
Compania a inregistrat si in trimestrul al treilea 2012 o crestere a bazei de RGU (unitati generatoare de venituri, n.r.)), adaugand 20.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totala de RGU sa fie, la 30 septembrie 2012, de 1.675.600 de abonamente, a anuntat luni UPC.
Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 14.200 de abonamente in trimestrul al treilea din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitala a crescut cu 3,6% fata de trimestrul anterior, ajungand la un total de 404.200.
„UPC este compania cu cea mai extinsa grila digitala prin cablu (116 programe TV in format standard defionition) si cea mai mare grila de canale HD transmise prin cablu ? am ajuns la 17 canale HD si este singurul operator care poate oferi abonatilor continut 3D. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu 23% a numarului de clienti de televiziune digitala”, se arata in comunicat.
Cu o crestere constanta in ultima perioada s-a evidentiat si televiziunea prin satelit (DTH), numarul de clienti pe acest segment ajungand la sfarsitul trimestrului al III-lea la 296.100 clienti,adica o crestere de 3,2% fata de trimestrul al II-lea.
Serviciile de Internet au inregistrat o crestere de 3,4% sau 10.300 abonati fata de al doilea trimestru al anului, ajungand la un total de 316.700 abonati. Acesta fiind segmentul de piata cu cel mai mare potential de crestere, compania continua sa investeasca in reteaua de date pentru a extinde zona de acoperire Internet Fiber Power. 2012 a insemnat lansarea serviciilor de Internet de mare viteza, in 24 noi orase. UPC ofera servicii F