UPC Romania avea in total 1,15 milioane clienti in trimestrul trei din acest an, in crestere cu 5.100 de clienti fata de trimestrul anterior din acest an si cu 30.100 de clienti fata de trimestrul trei din 2011, conform datelor financiare ale grupului Liberty Global. In perioada mentionata, UPC a avut evolutii pozitive pe segmentele de televiziune digitala si prin satelit (DTH), Internet si telefonie fixa.
Conform datelor anuntate luni de UPC Romania, operatorul a inregistrat si in trimestrul al treilea 2012 o crestere a bazei de RGU (n.a unitati generatoare de venituri), adaugand 20.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totala de RGU sa fie, la 30 septembrie 2012, de 1.675.600 de abonamente. Totodata, baza de clienti a UPC Romania a crescut in ultimele trei luni cu 5.100 noi clienti. Astfel, compania a incheiat trimestrul al doilea 2012 cu un numar total de 1.152.300 clienti.
Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 14.200 de abonamente in trimestrul al treilea din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitala a crescut cu 3,6% fata de trimestrul anterior, ajungand la un total de 404.200. UPC este compania cu cea mai extinsa grila digitala prin cablu (116 programe TV in format standard defionition) si cea mai mare grila de canale HD transmise prin cablu - 17 canale HD si este singurul operator care poate oferi abonatilor continut 3D. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu 23% a numarului de clienti de televiziune digitala.
Cu o crestere constanta in ultima perioada s-a evidentiat si televiziunea prin satelit (DTH), numarul de clienti pe acest segment ajungand la sfarsitul trimestrului al III-lea la 296.100 clienti, adica o crestere de 3,2% fata de trimestrul al II-lea din acest an.
Serviciile de Internet au inregistrat o crestere de 3,4