Distribuitorul de furaje si pui Agroland a inregistrat o crestere de 30%a afacerilor din perioada septembrie 2011 si pana la 30 septembrie 2012, ajungand la incasari de 13 milioane de euro.
In primul trimestru al acestui an, compania a investit 150.000 europentru deschiderea a patru noi magazine, in orasele Ramnicu Valcea, Bailesti, Craiova si Targu Jiu, dar si pentru optimizarea infrastructurii de IT si elaborarea unui magazin online, amortizarea fiind estimata pentru urmatorii trei-cinci ani.
Alte 8 magazine au mai fost deschise tot anul acesta in zonele Moldova si Dobrogea.
Tot in primul trimestru Agroland a lansat pe piata, primul furaj pentru pasari imbogatit cu Omega 3, care a contribuit la cresterea businessului cu 3%. Furajele pentru animale reprezinta motorul afacerii cu vanzari de peste 55 % din total, urmate imediat de segmentul de comercializare a puilor de o zi.
“In prezent avem 165 de magazine si 8 categorii de produse reprezentand furaje pentru animale, pui de o zi, seminte, produse pentru gradina, accesorii pentru hranire si adapare, hrana pentru animalele de companie si nu in ultimul rand carti de specialitate si ingrasaminte organice pentru culturi bio”, a declarat Horia Cardos (foto), director general al Agroland.
Agroland lucreaza cu 55 de parteneri in franciza, care gestioneaza, in total, 165 de unitati in 28 de judete, si distribuie peste 350 de produse diferite.
Pentru perioada 2012-2014, Agroland tinteste dublarea cifrei de afaceri. Distribuitorul de furaje si pui Agroland a inregistrat o crestere de 30%a afacerilor din perioada septembrie 2011 si pana la 30 septembrie 2012, ajungand la incasari de 13 milioane de euro.
In primul trimestru al acestui an, compania a investit 150.000 europentru deschiderea a patru noi magazine, in orasele Ramnicu Valcea, Bailesti,