Luni la rând vom dezbate cum putem scoate România din blocaj. EVZ şi alte canale media oferă românilor ocazia de a impune agenda publică Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
Scena politică a fost debarasată de dezbaterile pe subiecte serioase. Politicienii se limitează la angajamente populiste, nerealiste, pe care nu le vor îndeplini, şi la atacuri la persoană. Ciolaniada partidelor suprapusă peste criza economică a scăzut moralul românilor la cote foarte joase, făcândul şi pe Mark Gitenstein, ambasadorul SUA la Bucureşti, să remarce că suntem un popor prea pesimist.
"Cine, când şi cum schimbă România" este o campanie în care mai multe canale media şi-au unit forţele pentru trezirea conştiinţei civice a românilor şi ridicarea moralului. Una dintre cele mai puternice campanii de presă din ultimii ani urmăreşte trei obiective strategice: SCHIMBĂ ROMÂNIA. Modelul american, salvarea şcolii româneşti
1. Promovarea unei dezbateri consistente, sprijinită de modele puternice, care să identifice căile şi oamenii care pot provoca schimbarea în bine a României. Schimbarea înseamnă: ţară stabilă, instituţii moderne, administraţie eficientă, valorificarea potenţialului economic, pol de atracţie al Uniunii Europene.
2. Expunerea clară a celor două alternative pe care le are în faţă România şi fixarea căii de urmat. Alegem alunecarea spre periferia spaţiului euro-atlantic, expuşi jocurilor de putere şi grupurilor de interese, sau consolidarea poziţiei în spaţiul UE, cu un proiect politic şi instituţional de calitate? "CINE SCHIMBĂ ROMÂNIA": S-au întâlnit pe net și au provocat un Ordin de ministru. Un exemplu care dovedește că și tu poți schimba România | CAMPANIE EVZ
3. Impunerea unei agende publice axate pe temele rezultate din ideile dezbătute.
"Cine, când şi cum schimbă România" este o platformă civică, neconectată la campania electorală. Dezbaterile demar