Numărul de abonamente UPC România a crescut cu 4,2% faţă de decembrie şi a ajuns în septembrie la 1,676 milioane, iar în intervalul iulie-septembrie avansul a fost de 1,2%, susţinut de evoluţiile pozitive ale serviciilor de cablu digital, internet şi telefonie. UPC România avea 1,608 milioane de abonamente la sfârşitul anului trecut şi 1,655 milioane de clienţi în iunie. În timp ce pe cablu digital, internet şi telefonie UPC a câştigat clienţi în România, operaţiunile de cablu analog şi-au continuat declinul, se arată în raportul financiar al grupului Liberty Global, care controlează compania. UPC România a pierdut 18.600 de abonamente pe cablu analog în trimestrul al treilea, faţă de iunie, şi a ajuns la 446.400. La sfârşitul anului trecut, avea 508.200 abonamenete pe acest segment. Pe cablu digital, UPC a avansat cu 14.200 de abonamente în ultimele trei luni, la 404.200, în timp ce la sfârşitul anului numărul acestora se situa la 351.700. Pe partea de televiziune prin satelit (DTH), UPC a câştigat 9.100 de clienţi în intervalul iulie-septembrie şi a ajuns la 296.100, mai mult faţă de 282.800 în decembrie. Numărul de abonamente ale UPC în România a crescut în trimestrul al treilea, faţă de iunie, atât la operaţiunile de internet, cu 10.300, cât şi la cele de telefonie, cu 5.600. UPC a ajuns astfel la 316.700 abonamente pentru serviciile de internet şi la 212.200 pentru telefonie, în timp ce la sfârşitul anului trecut compania avea 281.300, respectiv 184.100 abonamente pe aceste două segmente. Serviciile de internet sunt segmentul de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere, iar compania continuă să investească în reţeaua de date, se arată într-un comunicat al UPC România. UPC asigură servicii Fiber Power 60 şi 120Mbps către 94.000 de clienţi, reprezentând 30% din totalul abonamentelor de internet. De asemenea, peste 52.800 de clienţi sunt abonaţi şi la serv