În contextul în care din ce în ce mai multe persoane au acces la internet pe telefoanele mobile, companiile de marketing caută posibilităţi de a ajunge la acest public
Chiar dacă unele reclame au rămas ca nişte versiuni mai mici ale reclamelor pe site-urile web, cele mai multe companii se promovează acum pe dispozitivele mobile
Crearea de reclame care să se potrivească pe ecranele mici ale telefoanelor cere inventivitate
Va puteţi imagina o situaţie în care te afli într-un oraş străin şi aveţi nevoie de un hotel unde să vă cazaţi pentru o singură noapte. Căutaţi pe telefon hoteluri în acel oraş, pe Google, bineînţeles, şi motorul de căutare vă oferă o listă cu mai multe hoteluri, iar unul care se află foarte aproape de dumneavoastră are şi opţiunea de a suna direct.
Apăsaţi pe iconiţa unde scrie "Sună", şi cineva de la hotel vă răspunde, iar dumneavostră întrebaţi dacă sunt camere disponibile.
Şi uite aşa, Google face bani. Acea iconiţă este aşa-numitul serviciu "click-to-call", pentru care hotelul respectiv plăteşte Google, dacă cineva sună.
În contextul în care din ce în ce mai multe persoane au acces la internet pe telefoanele mobile şi pe tablete, companiile de marketing caută posibilităţi de a ajunge la acest public.
Unele reclame pe telefonul mobil au rămas ca nişte versiuni mai mici ale reclamelor pe site-urile web, însă cele mai multe companii se promovează acum diferit pe terminalele mobile. Fie că este vorba de hărţi sau de alarme în calendarele smartphone-urilor, acest tip de promovare a devenit din ce în mai bine realizată.
Aceste schimbări sunt foarte importante pentru o industrie care îşi caută modalităţile de promovare în lumea telefoanelor.
Doar 2% din bugete se duc către telefoanele mobile
Anul aceste, companiile vor cheltui sume destul de mici pentru promovarea pe telefoane