Scris de Călin Corpaş - Daniel Vulcu coboară din jilţul de director al Teatrului Regina Maria pentru a îmbrăca veşmântul bărbatului „ros” de viaţă şi împins spre lumea obscură a plăcerilor pasagere. Parteneră de scenă îi e tânăra actriţă Georgia Căprărin, ce interpretează cu naturaleţe rolul prostituatei.
„Bordel” este numele premierei de vineri seara, jucată în sala mare a Teatrului Regina Maria, cu publicul pe scenă.
Vulcu interpretează un Martin realizat financiar, dar strivit la maturitatea deplină de şocurile sentimentale care i-au zgâriat definitiv sufletul. Hăul interior care-l înghite îl împinge spre micile „pansamente” pe care şi le imaginează că i le poate oferi viaţa.O dublă Marie…
Ajuns la Maria – femeia uşoară ce-i fusese recomandată, Martin realizează că nici la curve nu e aşa cum îşi imaginează. Vede o Marie modestă, ce nu se ştie face atractivă. Deşi oarecum scârbit, cu ultimii nervi care i-au mai rămas, clientul încearcă să-şi transforme curva în Sophia Loren a tinereţilor sale. Pe neaşteptate, aparent modesta Marie, ce-şi spăla rufele în lighean, capătă farmec, dezvelindu-se lui Martin (şi publicului) într-o nouă lumină. Formele dezgolite ale femeii îi readuc încărcatului Martin zâmbetul pe buze. Formele şi drăgălăşenia prostituatei îi smulg lui Martin o adevărată spovedanie – ce-i scoate la iveală întreaga traumă sufletească – iubirea frustrantă, neîmplinită, încheiată cu o hemoragie sufletească dar şi… pecuniară, însă şi disperarea la care-l aduce slujba sa de zi cu zi.
O bună ascultătoare, Maria se transformă în „pansamentul” după care orbecăia bărbatul. Maria primeşte dintr-o dată o multiplă dimensiune – aceea de consoartă, mamă şi duhovnic – reuşind să-şi copleşească clientul prin felul ei de a fi. Bărbatul uită complet unde se află, spovedania sa înălţând telurica Marie până la aura unei icoane. Finalul piesei regăseş