UPC România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a înregistrat în trimestrul trei al acestui an evoluţii pozitive pe segmentele de televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă, ajungând la un număr de 1,15 milioane de clienţi.
UPC România a înregistrat în trimestrul al treilea 2012 o creştere a bazei de RGU, adăugând 20.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 30 septembrie 2012, de 1.675.600 de abonamente. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut în ultimele trei luni cu 5.100 noi clienţi. Astfel, compania a încheiat trimestrul cu un număr total de 1.152.300 clienţi.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 14.200 de abonamente în trimestrul al treilea din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 3,6% faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 404.200. UPC este compania cu cea mai extinsă grilă digitală prin cablu (116 programe TV în format standard defionition) şi cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu – am ajuns la 17 canale HD şi este singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D. Faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 23% a numărului de clienţi de televiziune digitală.
Cu o creştere constantă în ultima perioadă s-a evidenţiat şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului al III-lea la 296.100 clienţi, adică o creştere de 3,2% faţă de trimestrul al II-lea.
30% dintre clienţii de internet au viteze de 60 si 120 Mbps
Serviciile de Internet au înregistrat o creştere de 3,4% sau 10.300 abonaţi faţă de al doilea trimestru al anului, ajungând la un total de 316.700 abonaţi. Acesta fiind segmentul de piaţă cu cel mai ma