Numărul de abonamente al UPC România a crescut cu 4,2% faţă de decembrie şi a ajuns în septembrie la 1,676 milioane, iar în intervalul iulie-septembrie avansul a fost de 1,2%, susţinut de evoluţiile pozitive ale serviciilor de cablu digital, internet şi telefonie.
"Suntem mulţumiţi de rezultatele din acest trimestru, care au contribuit la performanţa bună din 2012. Lansarea recentă a noului portofoliu de produse răspunde cerinţelor actuale ale clienţilor în materie de tehnologie şi introduce premiere la nivel de produse, dar şi opţiuni de customizare. UPC face un pas înainte şi lansează în premieră serviciul de Internet Fiber Power cu viteza de download de până la 150 Mbps şi aduce calitatea HD pe toate televizoarele din casă", a comentat rezultatele Severina Pascu, CEO al UPC România. Compania avea 1,608 milioane de abonamente la sfârşitul anului trecut şi 1,655 milioane de clienţi în iunie. UPC Holding face parte din grupul american Liberty Global. Compania a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri de 97,1 milioane de dolari, faţă de 109,1 milioane de dolari în perioada corespunzătoare din 2011, potrivit raportului financiar prezentat luni Liberty Global.
În trimestrul al treilea veniturile UPC România s-au cifrat la 31,1 mil. dolari, faţă de 36 mil. dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cursul mediu de schimb al dolarului a fost de 3,61 lei în trimestrul al treilea al acestui an, faţă de 3,01 lei în acelaşi interval din 2011.
În timp ce pe cablu digital, internet şi telefonie UPC a câştigat clienţi în România, operaţiunile de cablu analog şi-au continuat declinul, se arată în raportul financiar al grupului Liberty Global, care controlează compania.
UPC România a pierdut 18.600 de abonamente pe cablu analog în trimestrul al treilea, faţă de iunie, şi a ajuns la 446.400. La sfârşitul anului trecut, avea 508.200 abonamenete