Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup Romania, al patrulea grup de comunicare de pe piata locala, a investit in ultimul an aproximativ doua milioane de euro in afaceri cu panouri solare, in urmatoarele luni avand in plan sa aloce alte doua-trei milioane de euro pentru dezvoltarea businesssului.
Companiile pe care le detine Enoiu in domeniul energiei solare sunt Hermes Energy, Green Energy si Topliceni Green Energy, in toate avand 50% dintre actiuni. In una dintre companii il are ca partener pe Vlad Mihai Ungureanu (24 de ani), iar in celelalte doua companii actiunile sunt detinute de Helios Strategia si Provenza Holdings Limited (companie inregistrata in Cipru).
Panourile solare sunt situate in zona Ploiestiului. De anul trecut, de cand a inceput acest business, antreprenorul a investit doua milioane de euro, iar in urmatorul an va mai investi alte doua-trei milioane.
“Am terminat de pus panourile, pana la sfarsitul anului incercam sa dam drumul la doua, de 3-4 megawati. Este primul val anul acesta in Romania si s-a dovedit ca cine este in primul val are de castigat. Este un domeniu foarte frumos. La fel de frumos precum publicitatea. Este foarte high-tech”, afirma seful McCann.
Investitia urmeaza sa o recupereze in 5-7 ani. Citeste si:Enoiu: Anul acesta avem un profit mai mic, dar cifra de afaceri este similara cu cea din 2011Pranz cu Bogdan Enoiu, managerul agentiei care a adus Oscarurile publicitatii la BucurestiROM - Povestea unei campanii de aur la Cannes
Bogdan Enoiu (53 de ani) este unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din publicitatea romaneasca, el conducand McCann Worldgroup Romania, al patrulea grup de comunicare de pe piata locala.
Grupul este format din companiile B.V McCann Erickson (business in care sunt incluse agentia de creatie McCann Erickson si cea de media UM), McCann PR (agentie de relatii publice