DE LA 10.000 DE EURO ÎN SUS. Oficialii Ford au anunţat de această dată un preţ de pornire de 10.000 de euro (împreună cu trei tichete Remat).
Suspensia are un comportament destul de bun şi absoarbe destul de bine denivelările din România. Virajele mai strânse luate la peste 70 km/h dau un uşor sentiment de nesiguranţă
Ford România a organizat primul test naţional pentru modelul B-Max pe ruta Bucureşti – Braşov. De departe cea mai bună motorizare din gamă este cea produsă la Craiova şi anume premiatul 1,0 EcoBoost, anunţă portalul Autoreport.ro, care a condus două motorizări diferite în cadrul testului.
Designul exterior este unul cu linii destul de frumoase. Fiind un monovolum, este destul de înalt, dar designerii au avut grijă să mascheze acest lucru prin nişte linii frumos curgătoare. Şina uşii culisante este şi ea foarte plăcut integrată în aripa spate, nelăsând loc de aspect neplăcut.
Modelul Ford B-Max este disponibil în trei variante de echipare (City, Trend, Titanium), trei motorizări pe benzină (1,4 litri 90 CP, 1,0 litri EcoBoost de 100 CP şi 120 CP) şi două diesel (1,5 litri 75 CP, 1,6 litri 95 CP). La viteze precum cele de pe autostrăzile din România, B-Max ajunge aproape de limite, iar virajele mai strânse luate la peste 70 km/h dau un uşor sentiment de nesiguranţă. Suspensia are un comportament destul de bun şi absoarbe destul de bine denivelările din România. Garda la sol fiind destul de sus, nu ridică probleme pe drumuri accidentate.
B-Max este un model high-tech, chiar cel mai tehnologizat produs până acum pe plaiurile mioritice. Interiorul a păstrat mai multe caracteristici de design de la Focus, dar şi de la Fiesta. Materialele sunt destul de bune, iar spaţiul este generos.
Producţia Ford B-Max la Craiova a început în urmă cu trei luni. Compania exportă lunar circa 2.630 de unităţi. Ţi