Guvernul a aprobat marti indicatorii tehnico-economici pentru constructia variantei de ocolire a municipiului Satu Mare, proiect de 379,846 milioane de lei, cu o durata de executie de un an.
"Municipiul Satu Mare se afla situat la intersectia a numeroase cai de comunicatie rutiere si feroviare: DN 19A, DN 19, DJ 103A, DJ 194 si magistrala de cale ferata 402 (Oradea-Halmeu), iar dezvoltarea industriala si economica a orasului a atras in aceasta zona un important trafic de vehicule, astfel incat necesitatea construirii unei centuri ocolitoare a devenit vitala pentru descongestionarea traficului local. Stabilirea sectiunii transversale tip pentru varianta de ocolire a municipiului Satu Mare s-a facut avand in vedere necesitatea satisfacerii unor viteze de circulatie ridicate in conditii de siguranta si confort", se arata intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
Centura ocolitoare a municipiului Satu Mare are o lungime totala de 13,5 km, 2 noduri rutiere si 5 poduri si pasaje.
Finantarea proiectului va fi asigurata cu bani de la Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat, prin cel al Ministerului Transporturilor. Guvernul a aprobat marti indicatorii tehnico-economici pentru constructia variantei de ocolire a municipiului Satu Mare, proiect de 379,846 milioane de lei, cu o durata de executie de un an.
"Municipiul Satu Mare se afla situat la intersectia a numeroase cai de comunicatie rutiere si feroviare: DN 19A, DN 19, DJ 103A, DJ 194 si magistrala de cale ferata 402 (Oradea-Halmeu), iar dezvoltarea industriala si economica a orasului a atras in aceasta zona un important trafic de vehicule, astfel incat necesitatea construirii unei centuri ocolitoare a devenit vitala pentru descongestionarea traficului local. Stabilirea sectiunii transversale tip pentru varianta de ocoli