Campania electorală de anul acesta va rămâne în istorie ca una dintre cele mai costisitoare din istoria Statelor Unite. Un calcul făcut de experţi arată că echipele de campanie au cheltuit peste 6 miliarde de dolari pentru promovarea celor doi candidaţi, scrie realitatea.net.
În perioada campaniei oficiale au fost transmise la televizor 915.000 de clipuri electorale, cu aproape 50% mai multe decât în campania din 2008.
Cheltuielile pentru campania electorală de anul acesta se apropie de o sumă ameţitoare, şase miliarde de dolari.
Evident candidaţii nu au venit cu banii de acasă. Au fost strânşi în zeci, dacă nu chiar sute de evenimente organizate de staffurile de campanie şi de susţinătorii celor doi candidaţi.
George Clooney este doar unul dintre actorii care s-au implicat activ în campanie. El a adus preşedintelui în exerciţiu milioane de dolari. O altă metodă de a sprijini candidaţii a fost prin clipuri electorale realizate de vedete.
Mitt Romney a avut şi el partea lui de susţinători. Clint Eastwood a avut un discurs înflăcărat la convenţia republicană şi a apărut într-un clip electoral.
Campania electorală de anul acesta va rămâne în istorie ca una dintre cele mai costisitoare din istoria Statelor Unite. Un calcul făcut de experţi arată că echipele de campanie au cheltuit peste 6 miliarde de dolari pentru promovarea celor doi candidaţi, scrie realitatea.net.
În perioada campaniei oficiale au fost transmise la televizor 915.000 de clipuri electorale, cu aproape 50% mai multe decât în campania din 2008.
Cheltuielile pentru campania electorală de anul acesta se apropie de o sumă ameţitoare, şase miliarde de dolari.
Evident candidaţii nu au venit cu banii de acasă. Au fost strânşi în zeci, dacă nu chiar sute de evenimente organizate de staffurile de campanie şi de susţinătorii celor doi candidaţi.
George Clooney