UPC Romania, unul dintre cei mai mari operatori de telecom de pe piata locala, a continuat sa creasca pe televiziune digitala prin cablu si prin satelit (DTH), internet si telefonie fixa, compania inregistrand astfel scaderi doar pe segmentul de cablu analogic, arata raportul financiar pe trimestrul al treilea din acest an al Liberty Global, grupul american care detine compania.
Operatorul avea la finalul lui septembrie 1.675.600 de abonamente (RGU- unitati generatoare de venituri), in plus cu 20.600 de noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior si cu 120.000 mai mult fata de septembrie anul trecut.
Pe de alta parte, UPC Romania a ajuns la 1,15 milioane de clienti, mai mult cu 5.100 fata de iunie 2012 si in crestere cu 30.100 comparativ cu septembrie anul trecut.
Operatorul a incheiat trimestrul al treilea cu 446.400 de clienti de cablu analogic, in scadere cu 18.600 de abonati comparativ cu T2 si mai putin cu 91.700 de utilizatori fata de septembrie anul trecut. Scaderea pe cablu analogic este una normala, avand in vedere ca tot mai multi clienti se orienteaza catre serviciile de cablu digital.
Pe segmentul de cablu digital, compania a raportat 404.200 de abonati la finalul lui septembrie, mai mult cu 14.200 comparativ cu iunie si in crestere cu 75.600 fata de T3 2011. Citeste si:UPC in primul trimestru: Venituri in scadere, clienti in crestereUPC continua sa scada pe televiziunea analogicaUPC creste pe TV digitala, dar inregistreaza al doilea trimestru de scadere pe net si telefonie
UPC este compania cu cele mai multe programe transmise prin cablu digital (116 in format standard defionition) si cu cea mai mare grila de canale HD transmise prin cablu (17 canale HD). De asemenea, este singurul operator care poate oferi abonatilor continut 3D.
Compania de telecom inregistra la finalul lui septembrie 296.100 de clienti