De la coupe-uri cu faruri retractabile la dubite interzise de Partidul Comunist. De-a lungul timpului, uzina Dacia a avut si incercari mai...neobisnuite. Masini care nu au fost prezentate insa niciodata publicului.
Din pacate, niciunul din aceste modele nu a trecut pragul uzinei. Unul dintre cele mai cunoscute a fost prototipul MD87, facut cu doi ani inainte de Revolutie. Masina avea motorul dispus central, iar in prima varianta avea faruri simple. Ulterior, conceptul a fost dotat cu faruri retractabile.
Dacia D33 este numele altui prototip care nu a mai ajuns in faza de productie. Masina a fost fabricata in 1997, in urma unei colaborari a uzinelor de la Mioveni cu designerii italieni de la Idea Torino.
Dacia Estafette a fost produsa in doar 842 de exemplare. Estafette a fost prima duba facuta la Mioveni si era copia fidela a modelului Renault, ce purta acelasi nume. Autoritatile comuniste au scos insa repede modelul din fabricatie.
(sursa: rtv.net)
De la coupe-uri cu faruri retractabile la dubite interzise de Partidul Comunist. De-a lungul timpului, uzina Dacia a avut si incercari mai...neobisnuite. Masini care nu au fost prezentate insa niciodata publicului.
Din pacate, niciunul din aceste modele nu a trecut pragul uzinei. Unul dintre cele mai cunoscute a fost prototipul MD87, facut cu doi ani inainte de Revolutie. Masina avea motorul dispus central, iar in prima varianta avea faruri simple. Ulterior, conceptul a fost dotat cu faruri retractabile.
Dacia D33 este numele altui prototip care nu a mai ajuns in faza de productie. Masina a fost fabricata in 1997, in urma unei colaborari a uzinelor de la Mioveni cu designerii italieni de la Idea Torino.
Dacia Estafette a fost produsa in doar 842 de exemplare. Estafette a fost prima duba facuta la Mioveni si era copia fidela a modelului Renault, ce purta acelasi num