Lidl continuă investiţiile în România și inaugurează, maine, un nou magazin în Braşov, pe pe strada Carpaţilor nr. 44. Reţeaua sa din România ajunge astfel la 152 de magazine. Azi şi mşine, şi Profi are programate două inaugurări, în Brăila şi Focşani. În total, retailerii au deschis 150 de supermarketuri în primele zece luni ale anului.
Lidl are în plan să încheie 2012 cu o rețea de 200 de magazine. Pentru retailerul german de tip discount, „interesante“ sunt acum și oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
Magazinele lanţului german au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi - 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl este a doua reţea de retail modern din România, după Mega Image (154).
Azi şi lanţul de magazine Profi deschide primul său magazin din Brăila, iar mâine îşi va deschide cel de al doilea magazin din Focşani. Astfel, reţeaua a ajuns să numere 140 de magazine, în 85 de localităţi.
Profi Brăila este situat pe Bulevardul Dorobanţilor nr. 50, în locul unui fost restaurant, şi are o suprafaţă totală de 550 mp.
Magazinul din Focşani este amplasat în locul unui fost supermagazin pe Bd. Unirii nr.18, are o suprafata totala de 1350 mp şi o sală de vânzări de 666 mp.
Anul acesta, retailerul