Prima ediţie a CONFRUNTĂRILOR, de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, transmisă aseară de ProTv, a fost lider de audienţă.
Conform Kantar Media, postul de televiziune din Pache a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public. Prima etapă a CONFRUNTĂRILOR de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut la nivelul publicului commercial - publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 13.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27.4%, fiind urmat de Antena 1 cu o audienţă de 7.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.4 procente.
Datele mai arată că ProTV şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21 procente, urmat de Kanal D cu 8.9 puncte de rating şi 16.5 cotă de piaţă.
Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România au fost cu ochii pe deciziile antrenorilor de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2.
În minutul de aur al emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, la nivelul publicului commercial, ProTV a obţinut o audienţă de 17.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36 de procente, mai arată datele.
Prima ediţie a CONFRUNTĂRILOR, de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, transmisă aseară de ProTv, a fost lider de audienţă.
Conform Kantar Media, postul de televiziune din Pache a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public. Prima etapă a CONFRUNTĂRILOR de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut la nivelul publicului commercial - publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 13.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27.4%, fiind urmat de Antena 1 cu o audienţă de 7.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.4 procente.
Datele mai arată că ProTV şi-a menţinut poziţia d