Peste 50% dintre companiile private isi vor directiona investitiile cu precadere catre imbunatatirea serviciilor de suport furnizate prin E-mail, pe dispozitivele mobile si pe retelele sociale, in timp ce mai putin de 20% dintre societati vor prioritiza investitiile catre serviciile de asistenta prin apeluri voce inregistrate (IVR), in 2013, potrivit Interactive Intelligence Group.
Conform estimarilor companiei, in urmatorul an, peste 70% dintre companii vor directiona investitiile inspre imbunatatirea serviciilor de asistenta clienti furnizate in mediul online, respectiv prin intermediul e-mail-ului sau chat-ului.
Pe plan local, aproximativ 20% dintre companiile financiare utilizeaza deja aceste mijloace pentru comunicarea cu clientii finali.
In ceea ce priveste serviciile de asistenta acordate prin intermediul aplicatiilor mobile livrate pe dispozitivele specifice, aproximativ 60% dintre companiile private se declara in favoarea directionarii investitiilor catre acest canal de comunicare.
Investitiile vizeaza atât dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cât si imbunatatirea celor existente, o parte dintre companii utilizând acest canal inca din anii anteriori.
De asemenea, circa 50% dintre companii vor investi in imbunatatirea serviciilor de suport furnizate prin intermediul retelelor sociale, canal preferat in special de catre utilizatorii tineri.
40% dintre companii vor continua investitiile pentru imbunatatirea apelurilor voce
Apelurile voce vor continua sa atraga o mare parte din investitiile pe care companiile private doresc sa le realizeze pentru imbunatatirea serviciilor de asistenta, acest canal fiind in continuare cel mai utilizat de catre clientii finali.
Circa 40% dintre companii au declarat prioritare in 2013 investitiile pe acest segment.