Nemulţumită de iluminatul public deficitar pe unele porţiuni din oraş, precum şi de penele de curent, conducerea Primăriei Timişoara vrea să facă o plângere la Protecţia Consumatorilor, legată de serviciile Enel. Instituţia, însă, nu are decât competenţe legate de eventuale greşeli de facturare a consumului de energie electrică, restul problemelor şi sesizărilor fiind direcţionate către Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei.
Protecţia Consumatorului, sesizată în legătură cu penele de curent şi “tranşeele” din oraş
Exprimându-şi nemulţumirile faţă de serviciile de iluminat public din oraş, primarul Timişoarei,Nicolae Robu, a anunţat că Primăria va sesiza Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, căruia îi va cere să investigheze carenţele legate de alimentarea cu energie electrică în Timişoara: “Am decis să sesizăm Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor la adresa companiei Enel, ale cărei servicii către populaţie sunt inacceptabile. Am constatat în repetate rânduri, mai ales în zona de sud a oraşului faţă de Bega, că seara este beznă. Mereu ni se dau explicaţii că a apărut o pană de curent… Este problema lor, ca furnizor de serviciu, să-şi îmbunătăţească sistemul, să investească pentru asta. De aceea, în şedinţa operativă, am dat dispoziţie să fie sesizat O.P.C.-ul”.
Totodată, primarul Timişoarei şi-a exprimat nemulţumirea şi în legătură cu “tranşeele” lăsate în urmă de către muncitorii Enel şi cei ai E.On Gaz. „Avem alte nemulţumiri la adresa Enel şi E.On, privind ceea ce lasă în urma lor atunci când efectuează diverse lucrări subterane. Am cerut Poliţiei Locale să aplice prevederile legale şi să amendeze aceste companii pentru această atitudine vizavi de oraşul nostru. N-aş fi vrut să ajungem aici, pentru că, până la urmă, sunt companii partenere ale Primăriei, dar persistenţa lor în această nepăs