După ce zăpezile iernii trecute i-au copleşit şi pe timişoreni, şi pe cei care responsabili de acţiunile de deszăpezire, deşi costul lor s-a ridicat la aproape trei milioane de lei, Municipalitatea va fi angrenată şi iarna aceasta în acţiuni de deszăpezire cu aceleaşi firme care s-au ocupat de treaba aceasta anul trecut. Şi cam cu aceleaşi utilaje care, spune primarul, vor fi suplimentate „cu câteva”. Noutatea va fi, după cum dă asigurări Nicolae Robu, că Primăria nu va mai scoate bani pentru „deszăpezirea” din zilele în care nu cade niciun fulg, aşa cum s-a întâmplat anul trecut.
„La drum” cu aceleaşi firme depăşite de situaţie anul trecut
Iarna anului trecut le-a dat mari bătăi de cap timişorenilor în ceea ce priveşte curăţarea drumurilor. Firmele cu care Primăria are semnate contracte şi pentru iarna aceasta sunt, însă, aceleaşi: Retim Ecologic Service, care va scoate pe străzi 39 de utilaje şi Administraţia Domeniului Public Timişoara, care se va ocupa de parcări, şi R.A.T.T., care are sarcina de a curăţa zonele cu linii de tramvai.
Întrebat de măsurile luate suplimentar în acest an, pentru a evita situaţia din iarna trecută, când nici utilajele, nici angajaţii firmelor contractate nu au putut face faţă zăpezii, primarulNicolae Robu – venit în teren alături de Marcel Petrişor, directorul Retim – a răspuns că în acest proiect sunt angrenaţi „sute de oameni” şi că „măsurile sunt cele pe care le vedeţi”. Adică, o serie de utilaje expuse luni, pentru presă, într-un fel de salon auto, lângă Stadionul „Dan Păltinişanu”. Într-o demonstraţie de forţă, la sosirea primarului, motoarele tuturor utilajelor au fost pornite, pentru a demonstra că funcţionează. „Am cerut să fie aduse utilajele aici pe platou, să se facă demonstraţia că ele funcţionează şi că există aprovizionarea cu substanţele specifice, şi le-am atras atenţia