Black Friday (Vinerea Neagră) este prima vineri după Ziua Recunoştinţei şi marchează debutul cumpărăturilor de Crăciun în SUA. De anul trecut această sărbătoare a fost preluată şi de retaileri români.
Black Friday are loc anul acesta pe 23 noiembrie, zi în care vei putea cumpăra electronice, electrocasnice şi nu numai la preţuri mult reduse. Anul trecut PC Garage, eMAG, Flanco şi alţi retaileri au oferit clienţilor discount-uri valorice cuprinse între 10% şi 80% la toate categoriile de produse.
“Black Friday marchează deschiderea sezonului de reducere, iar dacă anul trecut a fost un succes, anul acesta va fi senzaţional. Va fi de cinci ori mai spectaculos. Ne aşteptăm la un trafic simultan de 200.000 de oameni, iar pe întreaga zi la trei milioane de persoane . Anul trecut ne-am pregătit la un trafic simultan undeva la 50.000 de oameni şi am avut 100.000 de persoane pe site. Este o provocare pentru noi. E ca şi cum s-ar derula o lună întregă într-o singură zi” potrivit lui Iulian Stanciu, omul de afaceri care controlează eMAG, Flanco şi Network One Distribution.
eMAG, cel mai mare magazin online de la noi, înregistra, la ora 18.00, în Vinerea Neagră de anul trecut 1,1 milioane de vizitatori pe site şi 90.000 de produse comandate în valoare de 8 milioane de euro.
“Este probabil cel mai interesant fenomen de cumpărături petrecut vreodată în România. Viralizarea online a informaţiilor despre promoţii s-a petrecut la o scară greu de imaginat şi fără nici un precendent. Informaţiile noastre din piaţă indică trafic şi vânzări de câteva ori mai mari decât într-o zi obişnuită la toate magazinele online româneşti din toate segmentele de piaţă, indiferent dacă şi-au anunţat sau nu participarea la Black Friday”, scria pe blogul eMAG, anul trecut, Radu Apostolescu, vicepreşedintele companiei.
Reţeaua de magazine Flanco a r