Accesul utilizatorilor externi catre platformele informatice ale portalului ANAF, precum si serviciile IT&C de la nivel central vor fi indisponibile de vineri, 9 noiembrie 2012, ora 14:00, pana luni 12 noiembrie 2012 ora 8:00.
Intreruperea este cauzata de lucrari ce se impun in vederea finalizarii procesului de upgrade al echipamentelor de tip server si stocare ale ANAF, din cadrul proiectului „Cresterea capacitatii de procesare si stocare din Centrul de Date Primar si din Centrul de Date Secundar”, a anuntat joi institutia.
Procesul de depunere a declaratiilor prin internet nu va fi afectat in aceasta perioada, cu exceptia paginii de vizualizare a starii de prelucrare a declaratiilor, care ramane indisponibila pana luni ora 12:00.
ANAF mentioneaza ca in aceasta perioada se vor opera si verificarile necesare pentru asigurarea functionalitatii serviciilor disponibile utilizatorilor.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a fost infiintata la data de 1 octombrie 2003 in subordinea Ministerului Finantelor Publice, prin Ordonanta Guvernului nr. 86/2003, ca organ de specialitate al administratiei publice centrala.
Incepand cu ianuarie 2004 a devenit operationala, dobandind calitatea de institutie cu personalitate juridica proprie, prin desprinderea directiilor cu atributii in administrarea veniturilor statului din cadrul Ministerului Finantelor Publice. In cadrul ANAF se organizeaza si functioneaza, de asemenea, Garda Financiara, Autoritatea Nationala a Vamilor, directiile generale ale finantelor publice judetene si Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti.
Accesul utilizatorilor externi catre platformele informatice ale portalului ANAF, precum si serviciile IT&C de la nivel central vor fi indisponibile de vineri, 9 noiembrie 2012, ora 14:00, pana luni 12 noiembrie 2012 ora