Personajul emblematic pentru cultura nipona contemporana, Hello Kitty, a devenit ghid turistic pentru Japonia.
In urma cutremurului devastator si a dezastrului nuclear de la Fukushima, Agentia japoneza de Turism a decis sa colaboreze cu Sanrio, creatorul personajului Hello Kitty, pentru a crea o aplicatie speciala pentru iPhone, numita "Viziteaza Japonia cu Hello Kitty".
Potrivit NBC News, Nori Akashi, managerul pe relatii cu publicul al Organizatiei Nationale de Turism a Japoniei, spune ca s-a recurs la aceasta idee pentru ca pisicuta este un simbol cu mare priza la public.
Aplicatia se poate downloada gratuit incepand din 31 martie 2013, fiind disponibila pe teritoriul Japoniei, iar Kitty va aparea in 53 de costume speciale, in functie de locurile din Japonia pe care ti le prezinta (Hokkaido, Tokio, Kanagawa, Osaka sau Kyoto).
De exemplu, Hello Kitty din Tokio poarta un buchet de flori de cires, pentru ca orasul se mandreste cu gradinile sale. In Hokkaido, o insula din nord, unde fructele de mare sunt foarte populare, pisicuta poarta o sapca in forma de crab, iar in Kyoto, unde se impletesc o multime de traditii, Hello Kitty poarta un kimono.
Hello Kitty poate fi inserata cu usurinta in poze, pentru ca imaginile sa fie apoi postate pe Facebook, Twitter si alte retele de socializare.
Personajul emblematic pentru cultura nipona contemporana, Hello Kitty, a devenit ghid turistic pentru Japonia.
In urma cutremurului devastator si a dezastrului nuclear de la Fukushima, Agentia japoneza de Turism a decis sa colaboreze cu Sanrio, creatorul personajului Hello Kitty, pentru a crea o aplicatie speciala pentru iPhone, numita "Viziteaza Japonia cu Hello Kitty".
Potrivit NBC News, Nori Akashi, managerul pe relatii cu publicul al Organizatiei Nationale de Turism a Japoniei, spun