La 7 ani de la înființare, Ivatherm se laudă cu a patra poziție în topul jucătorilor de pe piața de dermato-cosmetice, fiind în continuare prima și singura marcă românească de profil. Anul acesta, Rucsandra Hurezeanu, managerul general, a decis extinderea pe pieţe externe, iar din septembrie a încheiat un contract important de distribuție.
Un strop de apă vie (dintr-un izvor cu apă termală Herculane), plus sute de ani de tradiţie şi experienţă în prepararea produselor de frumuseţe (ale unui laborator francez) şi mintea strălucită a unei românce şi... voilá ! S-a mai născut o poveste de succes.
Delicată, elegantă şi foarte feminină, Rucsandra Hurezeanu îşi primeşte vizitatorii într-un birou ca un livingroom, din care lipsesc stiva de dosare sau graba. Vorbeşte încet, zâmbeşte mult şi pare a fi doar în trecere pe acolo.
Şi într-adevăr, femeia de afaceri care a ridicat un brand puternic în 7 ani şi care are o avere estimată la 4 milioane de euro, vorbeşte mult despre copii şi cărţi, despre familie, despre călătorii de suflet. Îi priesc soarele şi peisajele frumoase din sudul Franţei şi Italiei şi nu vrea să lase nicio zi să treacă fără să citească o carte bună. Nici chiar în concediu.
Citeşte mai multe despre povestea de succes a româncei care a îmbuteliat "Apa de Herculane", pe www.incomemagazine.ro
La 7 ani de la înființare, Ivatherm se laudă cu a patra poziție în topul jucătorilor de pe piața de dermato-cosmetice, fiind în continuare prima și singura marcă românească de profil. Anul acesta, Rucsandra Hurezeanu, managerul general, a decis extinderea pe pieţe externe, iar din septembrie a încheiat un contract important de distribuție.
Un strop de apă vie (dintr-un izvor cu apă termală Herculane), plus sute de ani de tradiţie şi experienţă în prepararea produselor de frumuseţe (ale