Compania Albalact și-a extins portofoliul de produse și a intrat într-o nouă categorie de piață, cu un brand nou în primele nouă luni ale anului 2012. Producătorul de lactate se meţine în topul comapniilor de profil din România.
Astfel, potrivit unui comunicat al companiei, în perioada ianuarie – septembrie 2012, Albalact a avut o cifră de afaceri de 247.002.943 lei, aproape la nivelul cifrei înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut (246.184.629 lei). Profitul net raportat de companie după nouă luni este de 2.719.842 lei, ușor în scădere față de cel înregistrat în intervalul ianuarie – septembrie 2011 (3.515.840 lei).
“Piața se contractă în continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curând. Scăderea puterii de cumpărare, scumpirea dramatică a materiei prime, seceta, fluctuațiile de curs valutar sunt probleme serioase în acest moment, care pun o presiune uriașă pe prețuri și pe profitabilitate. Oamenii cumpără mai ieftin, iar vânzările cresc în volum, dar scad în valoare. Faptul că ne menținem afacerile este un rezultat bun în condițiile economice actuale, ținând cont de faptul că anul acesta am avut extinderi importante de portofoliu și am lansat un brand nou, pe un nou segment. Nu suntem pesimiști, însă este evident că perioada care va urma va fi mai dificilă. Obiectivul nostru este să ne menținem profitabil în categoriile în care suntem lideri și să creștem în celelalte categorii”, a declarat Raul Ciurtin, președinte și director general Albalact.
Anul acesta, Albalact a adus pe piață o gama nouă de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul Rarăul, cu opt produse diversificate și originale, atât la nivel de ingrediente și rețetă, cât şi la nivel de inovație în ambalaje. Odată cu noua gamă, compania a introdus și o rețetă proprie - brânza de vaci Moldovița. Portofoliul mai cuprinde alte sortimente de brânză proaspătă tip