Daca iti imaginai ca in materie de parfumuri si deodorante nu mai sunt multe lucruri de inventat, in afara de gasirea unor noi mirosuri, afla ca te inseli. O companie americana, Beneo, in parteneriat cu una bulgara, Alpi, a scos pe piata deodorantul care se mananca.
Produsul se comercializeaza deja online in SUA, dar si in cateva tari din Europa si nu numai. O singura portie din acest produs, o capsula, va face ca un adult de greutate medie sa miroasa ca un trandafir timp de 6 ore, relateaza Medical Daily.
Oricat de ciudat ar parea, conceptul nu este unul nou. Primii care au aratat ca exista o legatura intre geraniol, un compus care se gaseste in mod natural in unele plante ce miros dulce, cum ar fi vanilia, trandafirii si lavanda, si mirosul corpului au fost cercetatorii japonezi. In urma descoperirii, a aparut pe piata guma de mestecat Otoko Kaoru, un produs ce functioneaza pe acest principiu. Din pacate, efectele nu durau in acest caz decat doua ore. Incet, incet, produsul a fost uitat.
Noul produs lansat in parteneriat, numit sugestiv Deo, face ca in urma consumarii produsului un miros de trandafiri sa fie emanat prin toti porii. Pachetele sunt roz si purpuriu, iar unele nu contin zahar.
Cele doua companii dau asigurari ca produsul este sigur, ca functioneaza intocmai ca usturoiul sau sparanghelul, care contin compusi ce nu pot fi absorbiti de corp, asa ca sunt eliminati prin pori.
Produsul a fost lansat pe piata inca din august, iar in America se cumpara ca "painea calda". Se comercializeaza deja si in Armenia, China, Germania, Coreea de Sud si Spania, urmand sa intre si pe piata britanica. Costa 10 dolari si ramane de vazut daca va schimba ceva pe aceasta piata. Exista deja companii care vor sa duca ideea mai departe, facand ca mirosul emanat in urma consumului unui aliment sa fie personalizat.
@