Lucrarile de constructie de drumuri nationale si autostrazile sunt intarziate deoarece firmele de constructii nu dispun de personal si utilaje suficiente, pe masura contractelor, si lucreaza in acelasi timp pe mai multe santiere, rezulta dintr-un raport al Corpului de Control al primului-ministru. Verificarile au fost derulate la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale ( CNADNR), pentru identificarea cauzelor care au determinat intarzieri in executia lucrarilor de infrastructura rutiera aflate in derulare, perioada verificata fiind 1 ianuarie 2007-31 august 2012.
In urma analizei a 31 de contracte de lucrari privind reabilitarea/modernizarea si construirea de drumuri nationale si autostrazi in cadrul carora au fost inregistrate intarzieri in executia lucrarilor, au fost identificate mai multe cauze, precum insuficienta mobilizare pe santier a firmelor de constructii.
Astfel, desi pe hartie prezentau personal suficient si utilaje pe masura lucrarilor angajate , in teren situatia era cu totul alta, generand intarzieri la reabilitarea DN 6 Alexandria- Craiova (lotul 1 in valoare de 140,6 milioane lei fara TVA incheiat cu firma Shapir Structures, cu lucrari care trebuie finalizate in mai 2013 si executate in proportie de 17% in iunie acest an), reabilitarea DN 6 Alexandria – Craiova (lotul 2 de 136,5 milioane lei fara TVA, contract incheiat cu asocierea Romstrade, Ezentis Infrastructuras si Euroconstruct Trading 98, termen de finalizare in mai 2013 si executate la 13% in iunie acest an), constructia variantei de ocolire a municipiului Caracal (contract de 44,4 milioane lei fara TVA incheiat cu Romstrade, termen de finalizare in mai 2013 si executat la 5% in februarie acest an), reabilitarea DN 76 (contract de 170,8 milioane lei fara TVA cu Construct Mod, termen finalizare octombrie 2013 si executat la 8% in mai acest an).