Organizatia Salvati Copiii Filiala Iasi, a lansat ieri, 9 decembrie, campania „Bun venit pe lume!” prin care îsi propune strangerea de fonduri pentru dotarea cu incubatoare a Maternitatii Cuza Voda din Iasi. Conceptul creativ al campaniei are ca simbol un body de nou-nascut, care poate fi personalizat prin donarea a 50 de lei. Timp de trei zile, la Palas Mall, voluntarii si reprezentantii organizatiei vor informa publicul asupra nevoii de implicare în reducerea mortalitatii infantile din judet. "Pentru fiecare 50 de lei donati, un body va ajunge la copiii din Maternitatea Cuza Voda. Exista si doua ateliere sustinute de voluntarii Salvati Copiii – unul de personalizare a body-urilor donate si unul creativ pentru copii. Astfel, toti cei care participa la actiune, au ocazia sa lase un mesaj de incurajare sau o urare pe body. Pentru Iasi au fost trimise 300 de body-uri, iar numai dupa prima ora am vandut 20. Campania va continua pana duminica, cand vom contabiliza banii donati pentru achizitii in sectia nou-nascuti", a precizat Maricica Manole, presedinta Organizatiei Salvati Copiii, Filiala Iasi. Campania "Bun venit pe lume" se deruleaza in alte 15 orase, fiind dezvoltata împreuna cu McCann Erickson, în parteneriat cu Anchor Grup si cu sustinerea Amaliei Nastase ca Ambasador al programului "Fiecare Copil Conteaza" si a lui Andi Moisescu. Ideea actiunii a plecat de la datele statistice cutremuratoare, care arata ca 1900 de copii, cu varsta sub un an, mor anual.
Organizatia Salvati Copiii Filiala Iasi, a lansat ieri, 9 decembrie, campania „Bun venit pe lume!” prin care îsi propune strangerea de fonduri pentru dotarea cu incubatoare a Maternitatii Cuza Voda din Iasi. Conceptul creativ al campaniei are ca simbol un body de nou-nascut, care poate fi personalizat prin donarea a 50 de lei. Timp de trei zile, la Palas Mall, voluntarii si re