Compania de telefonie "Romtelecom" a înregistrat o creştere a veniturilor din retail de aproape 1%, în trimestrul al treilea 2012 comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit lui Anastasios Tzoulas, director executiv financiar al "Romtelecom".
Acesta precizează că, în perimetrul analizat, EBITDA a crescut cu 20%, adăugând: "Pachetele promovate de «Romtelecom» anul trecut au primit un răspuns bun din partea clienţilor, mai mult de jumătate din baza de clienţi a companiei folosind acum cel puţin două servicii ale companiei".
Numărul clienţilor pentru servicii de internet a creascut, de asemenea, cu 6,7%, în timp ce numărul clienţilor pentru serviciile TV a crescut cu 1,9%.
Internetul şi televiziunea sunt în continuare în centrul ofertelor "Romtelecom", în cadrul campaniilor de toamnă din 2012, după cum a anunţat societatea.
Pe segmentul business, "Romtelecom" şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă pentru serviciile de date şi internet fix şi continuă să câştige teren în ceea ce priveşte ofertele integrate ITC.
Anastasios Tzoulas spune că îmbunătăţirea furnizării de servicii şi a reparării defecţiunilor rămâne, de asemenea, în atenţia companiei, înregistrând un avans semnificativ prin programul end-to-end implementat în cadrul "Romtelecom".
* Rezultate în creştere pentru Cosmote România
Cosmote România anunţă că, în cel de-al treilea trimestru al lui 2012, "a continuat să-şi întărească poziţia pe piaţă şi performanţa financiară pentru toţi indicatorii principali".
Într-un comunicat remis redacţiei, operatorul precizează că, în perioada analizată, baza de clienţi business a crescut cu 32%, ca urmare a priorităţii acordate segmentului de business.
"Datorită extinderii susţinute a segmentului business, precum şi performanţei foarte bune în zona serviciilor de date, veniturile totale ale celui de-al tr