Un plan de afaceri bun nu însemnă nimic fără un plan de marketing bun. Este valabil pentru orice tip de companie, mare sau mică. Necesitatea unui plan de marketing bun devine şi mai stringentă atunci când compania este mică.
Antreprenorii au simţit asta pe pielea lor, atunci când costurile promovării nu au fost depăşite de rezultate. Timp, energie şi bani irosite. Soluţia: marketing, şi în special promovare, în on-line.
O mâna de ajutor vine de la Bancpost, care în colaborare cu ICAP România (Google AdWords Premier Partner pentru IMM-uri), a lansat un proiect prin care 100 de mici întreprinzători care îşi deschid contul şi tranzacţionează cu banca primesc consultanţă gratuită în vederea promovării afacerii proprii prin intermediul Google Adwords. Sprijinul băncii este pe două planuri. Pe primul plan sunt pachetele tranzacţionale (detalii pe www.atelieredeafaceri.ro), ansambluri de produse şi servicii care ajuta la administrarea banilor micilor întreprinzători la costuri reduse. Pe al doilea plan sunt cupoanele gratuite de promovare Google Ad Words în valoare de 275 Euro. Cupoanele cuprind consultanţă în crearea conceptului şi implementarea campaniei de publicitate pentru micii întreprinzători, propuneri de cuvinte cheie şi anunţuri, click-uri pe sistemul Google, monitorizare pe durata a 30 de zile a evoluţiei campaniei şi ajustarea acesteia în vederea atingerii obiectivelor în materie de număr de clickuri, număr de afişări şi click-through-rate.
În 2011, Bancpost a lansat un set de trei pachete tranzacţionale pentru administrarea banilor afacerii micilor întreprinzători. Peste 7500 de mici întreprinzători au ales unul dintre aceste pachete. Oferta comercială a fost optimizată între timp şi astăzi, banca pune la dispoziţia micilor întreprinzători soluţii flexibile pentru administrarea fluxurilor de numerar cu un rol eficient în controlul costuril