Furnizarea serviciilor de contact prin E-mail şi chat, pe mobil sau pe reţele sociale va deveni prioritară pentru companiile private
Anul viitor, peste 50% dintre companii vor direcţiona investiţiile cu precădere către aceste canale de comunicare
Acest lucru nu înseamnă că vor neglija mijloacele tradiţionale, precum apelurile voce
În 2013, peste 50% dintre companiile private îşi vor direcţiona investiţiile cu precădere către îmbunătăţirea serviciilor de suport furnizate prin E-mail, pe dispozitivele mobile şi pe reţelele sociale, în timp ce, mai puţin de 20% dintre societăţi vor prioritiza investiţiile către serviciile de asistenţă prin apeluri voce înregistrate (IVR), potrivit unui studiu realizat de Interactive Intelligence Group Inc, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business.
"Foarte multe companii private au conştientizat importanţa canalelor multiple de comunicare pentru furnizarea de servicii de asistenţă către clienţi, astfel încât majoritatea dintre acestea vor dori să îmbunătăţească interacţiunea prin E-mail sau chat, prin aplicaţii mobile sau pe reţele sociale, cât mai rapid. Acest lucru nu înseamnă că vor neglija mijloacele tradiţionale, precum apelurile voce, însă majoritatea investiţiilor vor fi direcţionate către aceste noi canale care au intrat recent, dar puternic, în preferinţele utilizatorilor", a declarat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est.
Potrivit estimărilor companiei, în 2013, peste 70% dintre companii vor direcţiona investiţiile înspre îmbunătăţirea serviciilor de asistenţă clienţi furnizate în mediul online, respectiv prin intermediul E-mail-ului sau chat-ului. Pe plan local, aproximativ 20% dintre companiile financiare utilizează deja aceste mijloace pentru comunicarea cu clienţii finali.
60% dintre companii vor investi în asistenţa acordată pri