In primele noua luni ale acestui an, Euroins a platit un numar de 35.623 de dosare de dauna (din care 34.826 de dosare de dauna auto), insemnand despagubiri in valoare de 192,8 milioane lei, cu 63,8 milioane lei mai mult decat in perioada similara a anului trecut si cu 3,8 milioane lei mai mult decat in intregul an 2011, a anuntat marti asiguratorul. Precizarea este o reactie la anuntul facut in urma cu o zi de doua asociatii de service-uri auto care au avertizat ca acest asigurator are intarzieri uriase la plata daunelor si ca majoritatea service-urilor membre au decis sa nu mai primeasca in reparatii masini asigurate la aceasta companie.
Datele privind evolutia platii despagubirilor din ultima perioada efectuate de Euroins au fost comunicate marti "ca urmare a mesajelor lansate la inceputul acestei saptamani si la solicitarea presei", se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.
"Imbunatatirea serviciilor de plata a daunelor reprezinta unul dintre principalele obiective pe care Euroins Romania le urmareste, iar cele mai recente date reflecta rezultatele eforturilor indreptate in aceasta directie. Alaturi de reprezentantii A.S.S.A.I. si A.C.O.D.A.R.E.N., vom continua sa imbunatatim continuu colaborarea noastra cu service-urile auto. Lucram, in acest moment, cu aproape 80 de unitati reparatoare din intreaga tara", a declarat Mihnea Tobescu, directorul general al Euroins Romania.
Amintim ca luni, 12 noiembrie, doua asociatii care reprezinta service-uri auto indepedente (ASSAI) dar si ale reprezentantelor Dacia, Renault si Nissan (ACODAREN) au avertizat asupra unor intarzieri uriase la plata daunelor din partea asiguratorului Euroins Romania si au anuntat ca majoritatea service-urilor pe care le reprezinta nu mai primesc in reparatii masini asigurate la aceasta companie. Cristian Muntean, directorul ASSAI, asociatie a service-urilor au