Fara indoiala Victoria's Secret a devenit o emblema in sine, iar orice tanara careia ii place ce vede in oglinda viseaza in secret sa defileze pe podium cu aripile de inger pe umeri si sutienul cu cristale Swarovzki de milioane de euro.
Ce-ti trebuie ca sa obtii un contract cu Victoria's Secret? Potrivit unei declaratii facute pentru Bloomberg de un director pentru strategia de brand a casei, Marcie Merriman, se cauta fete cu personalitate.
Personalitate...
Potrivit acesteia si, trebuie sa recunoastem, in mod paradoxal, Victoria's Secret pune mai mult pret pe personalitate decat pe frumusete. Cel putin asa sustine.
Sunt date ca exemple Tyra Banks, nu doar frumoasa si cu personalitate, ci si inteligenta, dupa cum arata diplomele, sau Heidi Klum, ambele facandu-si debutul pe catwalk-ul Victoria's Secret.
Insa cu siguranta nu personalitatea modelelor, fie ele mai tinerele Miranda Kerr sau Adriana Lima, a facut ca vanzarile online si de catalog sa creasca, anul trecut, cu 4%, ajungand la 1,56 miliarde de dolari.
Cu siguranta nu pe personalitatea modelelor mizeaza casa atunci cand cheltuieste anual 220 de milioane de dolari pe cataloage trimise acasa la clienti, respectiv 325 de milioane de pachete pe an, mai mult decat populatia americana, asa dupa cum a reiesit la cel mai recent recensamant.
Degeaba afirma purtatorii de cuvant ai Victoria's Secret ca promoveaza modele "la care femeile se pot raporta, cu care femeile de rand s-ar simti confortabil in preajma, cu personalitate". Personalitatea e, in cel mai bun caz, un mic detaliu, de dorit, intr-un peisaj general, o gaselnita de marketing. In plus, e deloc strategic ascunsa de pene de cristale Swarovski.
Fara indoiala Victoria's Secret a devenit o emblema in sine, iar orice tanara careia ii place ce vede in oglinda viseaz