Ioana Popa (foto) s-a alaturat agentiei full-service Godmother, incepand din luna noiembrie 2012, si preia coordonarea echipei de client service, implicandu-se in acelasi timp in toate aspectele operationale si oferind input strategic pentru proiectele agentiei.
Ea are o experienta de 11 ani in comunicare si marketing, timp in care a coordonat campanii integrate si a gestionat bugete de comunicare ale unor branduri importante de pe piata romaneasca.
Inainte de a se alatura agentiei Godmother a ocupat pozitii precum: marketing officer wholesale banking in cadrul ING Bank, brand and communication manager Millenium Bank si marketing and communication manager IBP Group.
Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie. Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independenta, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother.
Pentru finalul anului 2012, reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.
Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si altii. Ioana Popa (foto) s-a alaturat agentiei full-service Godmother, incepand din luna noiembrie 2012, si preia coordonarea echipei de client service, implicandu-se in acelasi timp in toate aspectele operationale si oferind input strategic pentru proiectele agentiei.
Ea are o experienta de 11 ani in comunicare si mar