In cursul zilei de 12.11.2012, am apelat Serviciul de Urgenta 112, la ora 09:50, mi s-a raspuns la call-center dupa care mi s-a facut legatura la serv. jud. de urgenta Brasov. I-am spus doamnei care mi-a raspuns ca ma simt rau si ca am mai fost in urma cu 2 zile si mi-au pus diagnostic de gastrita acuta, iar in urma tratamentului eu ma simt din ce in ce mai rau.
Doamna care bineinteles nu s-a recomandat, mi-a spus sa ma linistesc fara sa mai afle si celelalte simptome pe care le-am dezvoltat ulterior, desi in dimineata de astazi eu am lesinat de durere de stomac si cap astfel incat sa nu ma pot tine pe picioare pentru a ma duce singura la Serv de Triaj din cadrul UPU Brasov. Doamna respectiva nu a avut bunavointa sa ma asculte cu atentie raspunzand cu citez : “Asta iar a sunat”, moment in care i-am spus ca din respect pentru alte urgente mai grave, am asteptat pana in ultimul moment crezand ca, intr-un fel sau altul ma voi simti mai bine in urma pumnilor de pastile recomandati tot de ei, ea foarte amabil imi spune ca nu are masina disponibila, dar cum va avea imi va trimite.
In cursul zilei de 12.11.2012, am apelat Serviciul de Urgenta 112, la ora 09:50, mi s-a raspuns la call-center dupa care mi s-a facut legatura la serv. jud. de urgenta Brasov. I-am spus doamnei care mi-a raspuns ca ma simt rau si ca am mai fost in urma cu 2 zile si mi-au pus diagnostic de gastrita acuta, iar in urma tratamentului eu ma simt din ce in ce mai rau.
Doamna care bineinteles nu s-a recomandat, mi-a spus sa ma linistesc fara sa mai afle si celelalte simptome pe care le-am dezvoltat ulterior, desi in dimineata de astazi eu am lesinat de durere de stomac si cap astfel incat sa nu ma pot tine pe picioare pentru a ma duce singura la Serv de Triaj din cadrul UPU Brasov. Doamna respectiva nu a avut bunavointa sa ma asculte cu atentie raspunzand cu citez : “Asta iar a sunat