Euroins România a reacționat la acuzațiile de zilele trecute ale reprezentanților service-urilor auto, informând că a plătit în primele nouă luni ale anului despăgubiri de circa 193 milioane de lei, aferente unui număr de peste 35.600 de dosare de daună, din care aproape 35.000 dosare de daună auto. Sursa: SHUTTERSTOCK
Precizarea Euroins România vine în urma unor informaţii potrivit cărora valoarea facturilor de reparaţie în cazul unor accidente rutiere produse de posesori de poliţe RCA emise de acest asigurator a ajuns la ”valori greu de suportat”, iar neplata acestora a determinat service-urile membre ale Asociaţiei Concesionarilor Dacia, Renault, Nissan din România (Acodaren) să suspende derularea convenţiilor de decontare directă.
Potrivit companiei, în primele nouă luni, aceasta a plătit un număr de 35.623 de dosare de daună, din care 34.826 de dosare de daună auto, însemnând despăgubiri în valoare de 192,8 milioane de lei, cu 63,8 milioane de lei mai mult decât în perioada similară a anului trecut, şi cu 3,8 milioane de lei mai mult decât în întregul an 2011.
”Îmbunătăţirea serviciilor de plată a daunelor reprezintă unul dintre principalele obiective pe care Euroins România le urmăreşte, iar cele mai recente date reflectă rezultatele eforturilor îndreptate în această direcţie”, a declarat directorul general al Euroins România, Mihnea Tobescu, citat de Agerpres.
El a adăugat, referindu-se la relaţia companiei cu societăţile de service auto din piaţă că, alături de reprezentanţii ASSAI şi Acodaren, Euroins România va continua ”să îmbunătăţească în mod continuu colaborarea cu service-urile auto”, în condiţiile în care aceasta lucrează cu aproape 80 de unităţi reparatoare din întreaga ţară.