Euroins Romania a anuntat ca a platit un numar de 35.623 de dosare de dauna (din care 34.826 de dosare de dauna auto), in primele noua luni din acest an, insemnand despagubiri in valoare de 192,8 mil. lei, cu 63,8 mil. lei mai mult decat in perioada similara a anului trecut si cu 3,8 mil. lei mai mult decat in intregul an 2011.
Reactia vine dupa ce Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) a precizat ca Euroins inregistreaza mari intarzieri la plata daunelor, iar situatia s-a agravat in ultimele luni.
„Imbunatatirea serviciilor de plata a daunelor reprezinta unul dintre principalele obiective pe care Euroins Romania le urmareste, iar cele mai recente date reflecta rezultatele eforturilor indreptate in aceasta directie”, declara Mihnea Tobescu (foto), CEO al Euroins Romania.
In ceea ce priveste declaratiile reprezentantilor ASSAI, cu privire la faptul ca Euroins Romania incurajeaza sistemul prin care despagubirile pentru RCA sunt platite inainte de efectuarea reparatiei, oficialii companiei declara:
„Conform Art. 50 alin.10 din Normele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, pagubitii au dreptul sa solicite plata despagubirii inainte de a efectua reparatia masinii, urmand sa utilizeze suma obtinuta pentru a-si repara masina in regie proprie”, a spus Tobescu
„Este asadar o optiune a clientului nostru pe care o respectam, iar sumele de despagubire sunt calculate conform preturilor prevazute in cataloagele de specialitate, astfel incat despagubirea primita sa-i permita asiguratului sa efectueze reparatiile”, a completat el.
Referitor la relatia companiei cu societatile de service auto din piata, reprezentantul Euroins Romania declara:„Alaturi de reprezentantii ASSAI si ACODAREN,