Pasajul situat la intrarea pe Centura de Nord a Craiovei, dinspre Işalniţa, ar urma să fie închis pentru câteva zile sau chiar săptămâni, în perioada următoare, în vederea reparării rosturilor de dilataţie. În toată această perioadă, traficul greu de pe Centura de Nord a Craiovei, porţiunea cuprinsă între DN 6 Craiova - Filiaşi şi DN 6B Craiova - Şimnicu de Sus - Hurezani, va trebui deviat chiar prin oraş.
Greul pică pe... Maria Tănase
Cei care au trecut în ultima perioadă pe acest pasaj de pe Centura de Nord a Craiovei, au simţit „pe pielea lor“ cum intră cu roţile maşinilor în rosturile de dilataţie ale podului, din cauza faptului că dispozitivele de acoperire a acestor rosturi de dilataţie au cedat. Pentru repararea lor, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova a organizat recent o licitaţie, care a fost câştigată de firma Freyssinet, specializată în realizarea rosturilor de dilataţie la poduri. Contractul a fost deja semnat cu societatea de construcţii menţionată, care a constituit săptămâna trecută şi garanţia de bună execuţie. Dacă vremea se menţine bună în continuare, în câteva zile ar trebui să se dea ordinul de începere a lucrărilor. Se are în vedere refacerea rosturilor de dilataţie şi a dispozitivelor de acoperire a acestora nu doar la pasajul peste DN 6, de la intrarea pe Centura de Nord a Craiovei, ci şi în alte două locuri de pe DN 6: la Valea Rea, aproape de Filiaşi, şi la pasajul de cale ferată de la Coţofeni.
Lucrarea în sine nu este foarte complicată ca tehnologie, însă are o consecinţă nedorită. Potrivit specialiştilor din cadrul DRDP Craiova, reparaţiile la rosturile de dilataţie nu se pot face decât dacă se închide traficul pe respectivul pod. Asta va însemna ca tot traficul greu să fie deviat prin Craiova. Cum lucrările de reabilitare a străzii Pelendava nu s-au finalizat şi e posibil să mai dureze câteva săptăm