Agentia de creatie Brandstalk, apartinand The Group, devine DDB Romania,in urma afilierii la reteaua internationala a agentiei DDB Worldwide, apartinand grupului Omnicom.
“DDB a fost activa pe piata romaneasca inca din 1995. Am luat decizia de a realiza o alianta strategica cu The Group”, a declarat Pietro Tramontin, presedinte DDB Europe.
Echipa DDB Romania va include profesionistii agentiei Brandstalk si o parte din personalul specializat care lucra in echipa agentiei Olimpic/ DDB.
In portofoliul DDB Romania se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienti internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania, Kronospan Romania, Alpha Bank etc.
Agentia are o echipa de 35 profesionisti si estimeaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro in anul 2013.
“Afilierea agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom” a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte The Group.
DDB Romania va functiona in cadrul The Group si va beneficia de sinergiile agentiilor specializate in diferitele discipline, astfel incat sa poata oferi campanii integrate si servicii complete de comunicare clientilor sai.
Echipa agentiei Brandstalk, transformata in DDB Romania, ofera servicii specializate de creatie, planificare strategica si comunicare integrata. Aceasta include profesionisti cu experienta indelungata in creatia publicitara, cercetare de brand, comunicare si marketing interactiv.
Agentia de publicitate DDB Worldwide Communication Group Inc. are peste 200 de birouri in peste 90 de tari.
The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, brandi