Agentia de creatie Brandstalk, apartinand holdingului The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, devine DDB Romania, in urma afilierii la reteaua internationala DDB Worldwide, apartinand grupului Omnicom.
DDB a fost activa pe piata romaneasca din 1995. Echipa DDB Romania include angajatii agentiei Brandstalk si o parte din personalul care lucra in agentia Olimpic/ DDB.
Compania are 35 de angajati care ofera servicii de creatie, planificare strategica si comunicare integrata.
"DDB este unul din cele mai prestigioase branduri ale publicitatii si este visul oricarui profesionist sa poata contribui la reputatia acestuia", a declarat Roxana Memetea (foto), managing partner al DDB Romania.
Conducerea agentiei estimeaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro pentru 2013. Brandstalk a avut anul trecut afaceri de 2,23 milioane de euro.
In portofoliul DDB Romania se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienti internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania, Kronospan Romania, Alpha Bank etc. Citeste si:Nicola, The Group: In 2013, probabil, vom avea o cifra de afaceri in stagnareBrandstalk gestioneaza contul de comunicare al TechnoMarketBrandstalk construieste strategia de brand a Howard Johnson Grand Plaza
DDB Romania va functiona in cadrul The Group si va beneficia de specializarile celorlalte 17 agentii ale holdingului condus de Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti.
“Afilierea agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom” a declarat Zoltan Szigeti, presedinte The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala cu afaceri de aproape 112 milioane de euro anul trecut.
La inceputul anului, The Group a an