TUI se alătură operatorului german ITS Reisen și va continua să promoveze România ca destinație de vacanță pentru turiștii germani.
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) anunță că promovarea destinațiilor românești pe piața germană continuă, la nivelul ministerului fiind în lucru atât acțiuni clasice de promovare, cât și acțiuni derulate în colaborare cu cei mai mari turoperatori germani, printre care și TUI.
Astfel, turoperatorul german TUI va continua să promoveze România, în anul 2013, pe canale de distribuție specifice mediului online. În contextul în care marketingul, ca domeniu general, dar și marketingul turistic se reorientează din ce în ce mai mult către canale de promovare online, canale mai rapide, mai eficiente și mai adaptate la preocupările actuale de protejare a mediului, ministerul apreciază că prezența României pe portalurile celor mai mari turoperatori germani rămâne un instrument extrem de important de promovare a ofertei naționale de turism.
Ca exemplu, concernul TUI ne-a informat că a pornit, din acest an, un proces de reducere masivă a volumului de cataloage printate, reorientând către mediul online un important număr de oferte și destinații, nu doar pe cele românești. Alte decizii ale turoperatorului, de asemenea independente de MDRT, se referă la includerea în portofoliul de oferte turistice a acelor produse și destinații românești care se potrivesc cel mai bine cu profilul turiștilor vizați.
Discuțiile MDRT cu marii turoperatori germani, printre care și TUI, pentru promovarea destinațiilor românești de turism au continuat anul acesta, în conformitate cu analizele proprii ale partenerilor, dar și cu politicile lor comerciale.
Concernul TUI continuă să aducă în țară turiști germani și prin intermediul altor touroperatori din World of TUI, dintre care cel mai importa